Steun ons!

Maak deel uit van de Deventer historische collectie

Een zo volledig mogelijke historische collectie van de stad Deventer van hoge kwaliteit, dat is onze ambitie. Misschien dat u daar een bijdrage aan wilt leveren? U kunt ons aankoopbeleid steunen, allereerst natuurlijk door uw lidmaatschap, maar wellicht ook door een schenking, hetzij in geld, hetzij in natura (als u bijvoorbeeld een Deventer collectors item in uw bezit heeft). Een schenking in geld kan ook in de vorm van een testamentaire bepaling. Klik hier voor de fiscale voordelen bij schenken.

Het bestuur houdt zich graag beschikbaar voor overleg.

“In 2016 schonken wij uit de nalatenschap van onze ouders Paul en Betty Schoemaker ‘Het laatste avondmaal’ van Han van Meegeren aan Vereniging De Waag, waardoor deze ‘Vermeer’ behouden bleef voor de Deventer collectie. De schenking onderstreept de band van onze familie met de stad en wij zijn blij dat wij zo het belangrijke werk van de vereniging konden ondersteunen!”

Mirjam Lange Schoemaker